Nowoczesna firma kurierska musi działać sprawnie i reagować szybko na nieprzewidziane zdarzenia. Satysfakcja klienta jest podstawą działalności. Aby ją osiągnąć, niezbędne jest oprogramowanie, które usprawni pracę.
Praca firmy kurierskiej wymaga ogromnej sprawności logistycznej. Krótki czas realizacji zlecenia wymusza doskonałą koordynację i sprawność działania bez względu na okoliczności. Ogromnym ułatwieniem jest delivery software, który usprawnia pracę kurierów, planowanie trasy, a także obsługę klientów. Ten zaawansowany system dostawy do domu składa się z części administracyjnej wraz ze stroną internetową obsługującą klientów, a także interfejsu przeznaczonego dla kurierów. Klient może on-line nadać i wycenić przesyłkę, a także pobrać fakturę. Software dostawy do domu przetwarza w czasie rzeczywistym wszystkie dane i koordynuje wszelkie działania, niezbędne do realizacji zlecenia.
Software wysyłki do domu pozwala na pełną obsługę klienta. Oprócz nadania przesyłki można również ustalić jej czas odbioru i doręczenia, a także śledzić jej drogę. To nowoczesne rozwiązanie pozwala na wysłanie SMS o doręczeniu paczki, odczytanie kodu kreskowego, a ponadto zarejestrowanie odbioru przesyłki. Dzięki temu proces doręczenia przebiega sprawniej. Właściciel firmy kurierskiej ma możliwość śledzenia trasy kurierów, postępów realizacji zlecenia, generowania statystyk i raportów. Courier management system planuje proces obsługi przesyłek tak, by każda przesyłka dotarła we wskazane miejsce o ustalonej porze.
System wysyłki do domu optymalizuje proces dostarczania przesyłek, przydzielając je kurierom i planując ich trasy. Zwiększa to możliwości firmy w zakresie ilości zleceń możliwych do realizacji, a także poprawia jakość obsługi klienta. Kolejną zaletą systemu jest wielojęzyczny program i obsługa wielu walut. Delivery software zwiększa również kontrolę nad pracownikami. Śledzenie trasy w czasie rzeczywistym pozwala na szybką reakcję w sytuacji, gdy wydarzy się coś nieprzewidzianego.
Courier software zwiększa wydajność firmy kurierskiej i optymalizuje jej pracę. Znacząco wpływa na jakość obsługi, zwiększając tym samym satysfakcję klienta.
Artykuł partnera.